Instytut Biotechnologii i Medycyny Molekularnej jest niezależną instytucją badawczą prowadzącą projekty o charakterze wdrożeniowym i podstawowym na polu nauk biomedycznych.
Specjalista ds. Wdrożeń i komercjalizacji
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie finansowania prywatnego oraz komercjalizacja wyników prac badawczo-rozwojowych,
- Udział w przygotowywaniu projektów badawczych pod kątem analizy innowacyjności oraz atrakcyjności i dopasowania do rynku,
- Opracowywanie i wdrażanie narzędzi wspierania działań innowacyjnych,
- Identyfikowanie technologii, wyników badań i projektów o potencjalne komercyjnym powstających w Instytucie,
- Przygotowywanie dokumentów decyzyjnych i prezentacji do użytku wewnętrznego i zewnętrznego, w tym przygotowywanie biznesplanów, pitchdeckow i modeli finansowych,
- Monitorowanie rozwoju przedsięwzięć o potencjale komercyjnym we współpracy z obszarem badawczym,
- Przygotowywanie badań i analiz polskiego i światowego rynku biomedycznego oraz ocena efektywności działań innowacyjnych,
- Weryfikacja oraz opracowywanie budżetów i modeli finansowych projektów badawczych i badawczo – rozwojowych finansowanych z funduszy krajowych i międzynarodowych (zgodnie z dokumentacja konkursową) ,
- Sporządzanie analiz rynkowych, konkurencji i potencjału rynkowego dla rozwiązań technologicznych,
- Przygotowywanie bieżącej dokumentacji projektowej, raportów, zestawień oraz analiz z realizacji prac komercjalizacyjnych,
- Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, w szczególności w zakresie prowadzenia spotkań i rozmów,
- Współpraca z zewnętrznymi instytucjami odpowiedzialnymi za zarządzanie i wdrażanie projektów B+R, firmami partnerskimi i innymi jednostkami badawczymi,
- Doświadczenie w zakresie współpracy międzynarodowej polegające w szczególności na udziale w projektach międzynarodowych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe magisterskie w obszarze: finanse/ ekonomia/ zarządzanie/ biotechnologia/ biologia molekularna lub pokrewne,
- Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe (rozwój biznesu, transfer technologii) ,
- Mile widziane doświadczenie w współpracy z funduszami inwestycyjnymi,
- Dobre rozumienie modeli przychodowych i biznesowych oraz powiązanych struktur kosztowych,
- Doświadczenie w przygotowywaniu budżetów i wniosków aplikacyjnych dla projektów finansowanych z funduszy krajowych lub zagranicznych,
- Doświadczenie pracy w organizacjach pozyskujących finansowanie ze środków zewnętrznych, w tym publicznych będzie dodatkowym atutem,
- Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office (Excel, PowerPoint, Word),
- Umiejętność przygotowywania prezentacji biznesowych,
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Umiejętność optymalnego planowania i organizowania własnej pracy,
- Umiejętność analitycznego myślenia i wnioskowania.
Oferujemy:
- Pracę w miłej, przyjaznej atmosferze sprzyjającej wzajemnej współpracy, wymianie doświadczeń i pomysłów,
- Możliwość realizacji inspirujących zadań we współpracy z doświadczonym zespołem ,
- Możliwość rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się w spółce,
- Pakiet medyczny na preferencyjnych warunkach,
- Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach,
- Miejsce parkingowe bezpośrednio przy nowym budynku firmy,
- Catering odwiedzający codziennie rano firmę,
- Bogato wyposażone zaplecze socjalne.
Wszelkie zapytania i aplikacje prosimy przesyłać na adres: careers@ibmm.pl W tytule proszę wpisać: “Specjalista ds. Wdrożeń i komercjalizacji ”.
